söndag 1 november 2009

När vi blev fulla för kärlekens skull

Jag kom hem efter en av årets bästa kvällar, alldeles uppfylld av lycka. Stod i duschen och skrev säkert tre bloggar om allt möjligt. Tänkte, shit vilket flow jag är i - jag bloggar mer än de etablerade bloggerskorna. Jag hade så många idéer, så många färdiga texter. Sen klev jag ur badkaret, råkade sitta framför Tv:n några minuter och "poff" så var alla texter som bortblåsta. Jag är ensam kvar med ett fåtal ledord, några ord som inte summerar någonting alls, som inte betyder något för någon annan än mig.
Sms
Kärlek
Klädpoker
Röka inomhus och vara desperat efter en dusch
Tjejer, tjejer ååååå tjejer!
Wet och netiquette - kanske en kommande text om min totalta ignorans för allt var internetvett tydligen innebär - och också en av grundtankarna till kvällens inlägg som aldrig blev av.......Vad hände? Jag skyller allt på min dyra duschcreme....

Hur lämnar man den man älskar, jag kommer aldrig att förstå - tänker jag och lyssnar på samma låt för femte gången sedan jag satt mig i sängen.
P - jag saknar dig!

Inga kommentarer: