torsdag 5 november 2009

the Tourettes

- Egentligen hatar jag sopsortering, haha haha haha.
Varför sa jag det? Varför?
Varför sa jag det till killen (med hästsvans) från återvinningsföretaget? De var förbi ikväll, knackade dörr för att informera om den nya sopregimen. Och jag frågade jättemycket jättekonstiga saker. Varför?
Jag frågade om hushållspapper räknas som matavfall (jag är beroende av hushållspapper)
Jag var lite stursk och berättade att jag då sorterat hela liiiiivet, eftersom Luleå är såååå mycket före när det kommer till det.
Jag skämtade om att de borde flytta återvinningsstationen närmare mig annars skulle de tappa en trogen sopkund.
Jag drog klimatskämt.
Är jag full? Det var nära att jag berättade om the Sop Nazi - att jag bor med en "sån". Men nåt slags stopp-och-belägg kanske jag har ändå.

Inga kommentarer: