onsdag 4 november 2009

Re-cycling

Till mitt försvar gällande the sop-nazi ska nämnas att jag är sjukt bra på att återanvända gamla dängor. Snart inne på speltid 5 gånger vad gäller förra årets "flytta-låt". Jag är en sentimental idiot. Finns det nåt bättre!

" 3 sekunder paus - och en ny låt på spellistan" (eller ja ny ocn ny, re-cycling var ju kvällens...eller kanske livets tema)

Ibland inbillar jag mig att P´s band är Eldkvarn. I alla fall när jag lyssnar på "Fulla för kärlekens skull". Att det är deras låt....eller kanske mitt bands låt. Många låtar är starkt förknippande med P - men få på det här desperata "jag-saknar-dig"-sättet. Den här låten, en slags fusion av bådas liv.

.........för dem som aldrig kom fram på andra sidan drömmen. - Jag gjorde det! Det gjorde jag!

Inga kommentarer: