onsdag 24 november 2010

Vad tusan..

En av de bloggar jag läser dagligen har lite vajsing med länkningen till en blogg jag gärna skulle vilja läsa mer av. Det gör att jag, av misstag, hamnar på en blogg jag inte alls vill läsa. Men väl inne - ja, då läser jag ändå. Jätteofta skriver den här någon om allt "kul" som händer på en klubb som heter Five här i stan. Förlåt, men vad är det för ställe? Vart ligger det. Va. Jag är helt förvirrad.

Själv är jag den där inredningsprylen i svart tyg som brukar stå på olika platser inne på Scharren.

4 kommentarer:

Fia sa...

HA! Jag vet exakt vilken bloggkedja du syftar på!!!

Elin sa...

Vet du vad det är för ställe då?

Fia sa...

Nä.. men jag skulle gissa på corona, eller ev TC. Inget vi behöver bekymra oss över med andra ord.

Elin sa...

Nä jag vet. Så sant så.