tisdag 12 januari 2010

Kväljningar

Att lista min samling i samma forum som följande freaks (se nedan) bör förstås ifrågasättas. Men jag tänker att nu har jag påbörjat och då får jag lov att avsluta. Roligt är det ju dessutom. Min plan är att lista allt och sedan använda mig av utskriftsmenyn. Ett fint minne från början av 10-talet.

Populäraste albumen

  1. Iron Maiden - The number of the beast i 40 samlingar
  2. Kent - Hagnesta Hill i 38 samlingar
  3. Kent - Verkligen i 36 samlingar
  4. Iron Maiden - Piece Of Mind i 35 samlingar
  5. Kent - Isola i 33 samlingar
  6. Kent - Vapen & Ammunition i 33 samlingar
  7. Iron Maiden - Killers i 32 samlingar
  8. Iron Maiden - Powerslave i 32 samlingar
  9. Kent - Du & Jag Döden i 32 samlingar
  10. Kent - Tillbaka till samtiden i 32 samlingar

Inga kommentarer: