torsdag 29 maj 2008

Allt som är mitt

- vad långsamt tiden går idag. Klockan är inte ens elva och jag har redan varvat internet tre gånger. Hungrig är jag också. Att äta rågflingegröt på stående fot medan jag fönar håret, småtittar på SVT morgon och svär över att inga funktioner fungerar på Facebook idag heller är kanske ingen bra morgonrutin(?) Något är, alldeles uppenbart, på tok med min dator. Men eftersom jag är ett tekniskt anti-klimax har jag inte den blekaste var felet ligger. Antagligen känner den, precis som jag, av tyngden från de digitalbilder som ligger och skräpar. Bilder från en annan tid...ett annat liv. Människor som kommit och gått - på gott och ont.
Jag saknar mina tjejer.
Det kan vara tungt att komma igång då. Tungt att ta in ny information och uppdatera sig. Tungt att öppna nya fönster - flera fönster.


Error while loading page


Idag bjuder jobbet på tårta och önskar mig lycka till i framtiden.
Idag är jag blödig.
Idag bränner tårarna bakom ögonlocken.

Inga kommentarer: