tisdag 27 oktober 2009

Nä men alltså.....

Jag vill egentligen inte outa mina blogghemligheter, ge er inblick i mitt lågkvalitativa bloggläsningsbeteende. Jag vill inte vara tjejen som vet för mycket om personer jag inte känner. I ärlighetens namn lämnar det efter sig en dålig smak i munnen. Jag vill absolut inte länka till idioter eller ge någon tillfredställelsen att googla sig själv och hamna här. Jag vill inte vara den tjejen....men det finns gränser för internetrelaterad skräpkonsumtion ....nu installerar jag ett porrfilter, ett barnlås på följande...

Ung tjej, omåttligt populär med många mål i livet skriver.....


Mitt mål =
Bli en tjej som har ordning hemma (utan städhjälp) och till och med har ett “linneskåp” där man förvarar endast lakan och sånt. Förutom städning så vill jag bli en tjej som enkelt kan steka en lax till middag eller laga en god rätt till xxx på lördagskvällen

Men herreminje. Bli en människa!

5 kommentarer:

Hanna K sa...

Data-Lars kanske kan hjälpa dig med installationen. Jag skulle också behöva...

festasomstereotypakillar sa...

MEN SNARK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /JENK

Chris, känner du fler än e Chris, så är det den dryga sa...

haha.
men fan vad bra du skriver elin.
det var länge sen jag läste din blogg, eftersom du i ärlighetens namn knappt uppdaterade, men så plötsligt, bara sådär, så tittar jag in och helt plötsligt så har det uppdaterats en massa! keep it up!

Chris, igen sa...

om det gick att redigera sin kommentar så hade jag tonat ner användandet av ordet "plötsligt".

Elin sa...

Hahaha.