måndag 21 juni 2010

Au Revoir Sverige

Efter att besvikelsen lagt sig bad jag P utmana ödet. Nu väntar jag med spänning på att FRA-indrivarna bankar på dörren. Tur att jag inte är hemma. Men nej nej, jag fixade såklart inte hem det jag redan beställt, det vore ju tokonödigt. Det blev nåt skånskt och fint istället. Nåt som jag faktiskt (äntligen) ska se live när jag hälsar på Familjen hemma i Luleå i augusti.
Vågade mig också på att utmana mitt eget tålamod och fylla på musikspelaren med lite nytt. Jag gör det så sällan eftersom jag, i vanlig ordning, inte läst några instruktionsböcker och således helt utgår från "känsla" och "sunt förnuft" när jag för över musik från datorn. Det fungerar i 2 fall av 10. Resterande gånger raderas allt på musikspelaren istället. Idag var en tur -i -oturen- dag så nu kan jag lämna landet med lite nytt från Holiday Records och annat smått och gott.

Adjö för en vecka eller två.

1 kommentar:

MRTNA sa...

alltid lika trevlig ordvits.