tisdag 23 februari 2010

You lost me at carrots, which was the first draft of 'you had me at hello'.

Efter noga övervägande (och efter samtal med världens bästa M) bestämmer jag mig för att skita i träning och bara gå hem till Stars Hollow. Det är för kallt för att fungera normalt. Jag behöver verklighetsflykt. Även om det på många sätt och vis är mer ett normaltillstånd än en verklighetsflykt att bege sig just dit. Det är som mitt liv, fast på tv. Ok ja, de är lite snyggare. Men det är fan på gränsen - och den enda skillnaden.

3 kommentarer:

MRTNA sa...

Stars hollow, den bästa av världar. Kan säsong två och tre framlänges och baklänges. (såklart en slump att det är säsonger då Jess är med mest...)

Elin sa...

I know the feeling. Jag ÄLSKAR Jess.

harbal sa...

Harbal älskar GIlmore Girls.
speciellt Paris.