måndag 15 februari 2010

Vårkänslor tillsammans med er.

Idag under ett möte översköljdes jag av ett lyckorus utan dess like. Den här våren kommer på många sätt bli helt fantastisk. I dagsläget är allt som gör mig pillrig omgärdat av sekretess och hemlighetsmakeri. Men ni anar inte, det kommer att bli great! Jag längtar längtar längtar efter att hårdköra igång arbetet med den stora festivalen jag jobbar med. En vecka av konstant kaos, av svett, av stress, av skratt och kanske några tårar (det hör liksom till). Men också en vecka av vårsol, värme, fantastiska möten, människor och artister. Sena nätter i maj, asfalt, lågskor! Åååå jag kan inte vänta längre!

För att inte tala om den inte så lilla utflykten, landsflykten, i månadsskiftet mars/april.
Det är våran vår i år!

2 kommentarer:

Fia sa...

Ja! Det finaste jag vet är när Umes björkar har slagit ut så pass att det ser ut som grönt strössel kring trädkronorna. Jag hoppas jag är hemmakring då.

Elin sa...

Ja! Kom kom.