onsdag 30 september 2009

Ödets ironi

Varför har jag ingenting att skriva om.
Varför har jag ingen kamera som tar bra bilder
Varför kan jag inte photoshop
Varför har jag för mycket självförakt för att fota mina outfits
Varför har jag ingen gullig hundvalp
Varför har jag inga flashiga barn
Varför har jag ingen mammaroll, ingen papparoll, ingen annan roll att ikläda mig (och sedan fota)
Varför bloggar inte jag naken
Varför gör inte jag 100-bästa låtarna listor, boklistor eller fotar mina dammiga lister.
Varför listar jag inte 1900-talets mest betydelsefulla skivor
Varför har jag ingen träningsdagbok, loggbok, kokbok och varför är inte det här min dagbok.

Varför läser någon ens det här.

2 kommentarer:

Teres sa...

Men hallå, du är ju en grym sångerska i ett grymt band och har snygg frisyr och en grym skivsamling + musiksmak. Du skriver väldigt bra, fyndigt, fint och roligt. Därför läser jag!

Anonym sa...

För att du är så mycket bättre än alla dom där fittorna!!

ps. jag kan fixa photoshop åt dig ds.
/jenka