lördag 26 september 2009

Åh Elin kom tillbaka

Jag har tänkt onaturligt mycket på Magnus Carlsons frisyr den senaste tiden. Har tänkt onaturligt mycket på Magnus Carlson - punkt (och då ska sägas att jag alltid tänker på Mange C - sveriges vackraste man). Men frisyren har varit ett hett ämne. Det beror antagligen på att jag lyssnat in mig på hans senaste något jazziga projekt. På gott och ont.
Hursomhelst.
Jag inbillade mig i alla fall att Magnus Carlson kanske hade gjort en Magnus Carlsson.... Men efter timmar av bildgoogling, av försök att manipulera sanningen bara för att kunna skriva en blogg i ämnet, så inser jag att det var något långsökt. Han har liksom bara plockat på sig några kilo, några år och lite gubbighet. Håret då, ja det är bara lite plattare. Ser fylligare ut liksom, därav tanken om misstänkt hår-manipulation....
Vikarna är lika djupa och Mange lika het.

Ring på dörren, jag öppnar.

1 kommentar:

Fia sa...

hahaha. Äntligen ett tillfälle att sammankoppla dom båda MC:arna. Jag har inte hunnit lyssna så mkt på jazzplattan, men Magnus fxar det där tror jag. Stor kram till dig!