onsdag 18 augusti 2010

Hemma från jobbet.

Dagens plan: att se de sista sex avsnitten av Gilmore Girls. För vilken gång i ordningen vet jag inte. Vem vet, om jag fortfarande har feber imorgon så kanske jag börjar om.....

Jag är så tråkig just nu.

Förutom en stark känsla av uttråkning får jag också sådan ofantlig ångest av att vara hemma från jobbet. Totalt oduglig. Det är bland det värsta jag vet, att ringa till receptionen och sjukanmäla sig. Speciellt så här precis efter semestern. Herregud, hade jag inte kunnat göra bort det här då.
Oduglig, tråkig och sämst. Det är dagens ledord.

Nu, Lorelai.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh Elin, jag hade en nästan exakt likadan dag i tisdags. Sista säsongen av GG rullade medan jag låg halvsovandes i sängen. Allt inklusive uttråkning, skuldkänslor och irritation över att inte kunna vara på jobbet. Krya på dig!

/Fia