fredag 19 mars 2010

När fredag blev måndag.

En gubbe gick in i mig så att axeln nästan hoppade ur led. Gubbjävel väste jag. Det var strax efter att jag provat 12 kjolar på H&M, varav alla såg ut som skit. Det var en stund efter det att det 12-åriga biträdet på samma butik surt förklarat att maxgräns för provning var 8 plagg och jag var tvungen att redovisa varje ful kjol åt henne innan jag lämnade provhytten. Jag hängde dem alla på samma ställe. Hämnd. Det var några timmar efter att jag halkat på väg till jobbet eftersom jag var tvungen att leda cykeln då växeln envisas med att ha intagit tyngsta läget. Och det var 6 timmar efter att jag klivit upp och insett att idag, idag är en helvetes dag.

Det här är det enda jag orkar med (om jag lyckas, eftersom ingen kommenterat angående min förra spotifylänk så har jag ju ingen aning....)

2 kommentarer:

Markus Nielsen sa...

Härligt att du börjat lägga upp låtlistor, sånt upskattar vi :)

Hanna K sa...

de funkar!