måndag 7 december 2009

En helt vanlig måndag.


För att maximera duktighetskvoten, vara übereffektiv, spara tid och prestera prestera prestera så ska jag testa något nytt. Att gå till studion och lägga sång under lunchtimmen. Jag känner mig ytterst viktig och upptagen. Om någon som inte kände mig (och visste hur saker och ting är och som brukar höra mig gnälla) såg mitt schema idag skulle mitt liv verka o_e_r_hört spännande, händelserikt och fyllt av kultur. Jag tänker ofta på det, när jag avundas andras fantastiska liv, att saker både är och inte alltid är som de verkar vara. Att mitt liv, när någon annan kikar in, säkert också verkar händelserikt, intressant och roligt. Och ja, det är det nog också. Kanske borde jag läsa min egen blogg och avundas mig själv oftare.

Ps. Tjejen på bilden har allt och inget med inlägget att göra. Jag önskar att hon fanns på plats i studion idag. Att ha en vän som hon är i alla fall avundsvärt.

Inga kommentarer: